Sunday, January 23, 2011

aura warna

semalam aku lunch dengan tutor oum.. mohad.. dia belanja aku kt burger king... teringat masa adik aku blanja mak aku kt burger king petronas dekat tol skudai... mak bayangkan burger 2 yg kt situ tu beso sangat... rupa2 nye kecik jek.. sama mcm burger special abg burger kt tepi2 jalan tu..

balik semula citer kawan aku si mohad... slow jek dia makan.. aku lak yg makan cepat... isk.. sungguh x sopan.. nasib baik lah si mohad ni dh nak kawen... so, x yah lah aku control ayu nak ngorat dia.. hahahaha.... ada hati tu nk ngorat org bujang.. sedar lah sikit diri tu janda...

masa makan tu kami ada bersembang mengenai aura seseorang melalui tarikh lahir.. si mohad ni pernah pi seminar rahsia tarikh lahir oleh dr. azizan.. so, dia pon kira lah tarikh lahir aku... kira punya kira.. keputusannya.. aku berjenis tanah.. penyokong tanah adalah besi.. terpaksalah aku pakai accessories berasaskan besi lps ni... dari segi warna lak.. cokelat n kuning... tu yang aku tukar background blog aku ni kepada warna cekelat... tp, my favourite colour pink....

klu ikut org tua2 aku ni berjenis angin... sbb anak ke 4... ikut tarikh lahir lak aku jenis tanah... so, aku ni jenis apa ye?? hehehe....

sekian dulu..

"aku berjaya dan bahagia"
by shahlida

No comments: